Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ádám és Éva

Mindig is érdekelt, hogy mi járhat a másik fejében a szexel kapcsolatban? Vajon hogyan gondolkodik, hogyan éli át a másik ugyanazt a dolgot? Mindennapi szex, fantáziák, BDSM, stb. Itt kiderül...

Utolsó kommentek

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: A sejtelmes képek sokszor nagyobb "tartalommal" bírnak, mint azok, ahol ki van pakolva minden, his... (2011.03.24. 08:16) Megfeszítve
  • barbieds (törölt): Nagyon jó kis pillanatot fog meg ez a kép. (Külön szeretem ezt a fajta harisnyát, inkább szolgálól... (2011.03.23. 21:27) Megfeszítve
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?

Címkék

2011.03.11. 09:16 Ádám vagy Éva

Tévhitben vagytok! A lányok is bealszanak szex után...

...csak megfelelően ki kell vágni a biztosítékot...

Húzós hetünk volt. Kezdődött azzal, hogy a jóistennek sem akart megjönni nekem, de legalább úgy fájt a hasam, mintha már megtörtént volna... Napokon át ez nem túl kellemes. Aztán megelégeltük és Ádám pénteken kipurgálta belőlem a gonoszt. Purgálás=vad baszás. Már ránk fért! Jól esett már egy-két órára semmi másra nem figyelni, csak egymásra. Meg is lett az eredménye! Másnap - persze a legalkalmatlanabb időpontban - megjött végre. Ez viszont ismét magával hozott pár napnyi böjtöt, de azért mindig vannak vészmegoldások.

Ádám látott a napokban valami intim masszázst, amit feltétlenül ki akart rajtam próbálni... Ennek az lett az eredménye, hogy az első kísérlet után, azaz tegnapelőtt azonmód el is aludtam. Akkorát élveztem, hogy ezen felbuzdulva tegnap ismét nekiállt rajtam kísérletezni. Én meg szerencsére kiváló kísérleti alany vagyok, kevés dologgal lehet megbotránkoztatni. Azt meg kifejezetten szeretem, ha hosszasan eljátszadoznak a puncimmal. Külön megmasszírozgatva az ajkakat, kerülgetve, de nem érintve a csiklót... Van egy remek síkosítónk, ami hűs és bizsergő érzést okoz egyszerre. Néha olyan érzés, mintha jeges pálcát tenne a hüvelyembe és nem az ujjait. Remek érzés! De tényleg!

Tehát tegnap ismét masszázs volt. Amúgy is ideges voltam egész nap, fölös energiám volt bőven, így az este 8 és 11 közötti időtartamban kb. 7 orgazmusom volt. Lehet, hogy 8, de ilyenkor nehezen követem a számolást... Egyik falkaparósabb volt, mint a másik, mert nem csak, hogy intim masszázzsal ajándékozott meg ismét, de többször ki is nyalt, amit szintén nagy szakérelemmel végez. Imádom benne, hogy ebben is kísérletező kedvű. Szeret eljátszadozni az ajkakkal, a csiklóval, s közben az ujjai sem tétlenek. Vagy a hüvelyem környékén játszadozik, vagy kicsit simogatja a popsimat, vagy egyszerre mindkettőt... Simogatja, ujjazgatja és közben nyal... Én meg csak élvezek, élvezek és élvezek... Tegnap megint sorba voltak kötve az orgazmusaim, be volt tárazva egy csomó. Nem mindig van így. Általában három szokott lenni egy együttlét során, de vannak ilyen kivételes napok, amikor sose fogy ki a tár... Ráadásul egyre nagyobbak és nagyobbak következnek egymás után.

S hogy végre neki is jó legyen, hosszasan egymásba csavarodtunk. Sajnos nekem nincs - egyelőre - hüvelyi orgazmusom, de ez szerencsére nem okoz gondot közöttünk, mert megértette, hogy ettől én még élvezem a vele való együttlétet, nem orgazmus-képtelen vagyok, csak nem elég érzékeny a g-pontom. Ezen meg majd idővel közösen átlendülünk. (Biztató jelek már vannak...) Tehát, mivel tudja, hogy mi a helyzet, rendszerint olyan testhelyzetben szeretkezünk, hogy könnyedén magamhoz férjek. Roppant mód izgatja, hogy miközben ő dug engem, én magamhoz nyúlok. Azt hiszem, tetszik neki a látvány... :)

Miután kellőképpen kinézelődte magát, hanyatt fektettem, vettem a már említett síkosítót, tettem belőle mindkét tenyerembe és elkezdtem masszírozni a farkát és a golyóit egyszerre. Az ujjaim néha elkíváncsiskodtak a gátja felé, finoman érintve az ánuszát, majd vissza a herékhez. Imádom masszírozni és közben érezni, ahogy egyre jobban összezsugorodnak és egészen a farka tövéig felvándorolnak. Tudom, hogy onnan már közel a gyönyört hozó vég... Az a jó, hogy ezzel elég hosszasan el lehet játszadozni. Egy kis extra kéjt okoztam még azzal, hogy a számmal is kezelésbe vettem. Élvezem, mikor látom, hogy vergődik szopás közben - s nem azért mert fogazok... :) Amikor már közelgett a vég, átadtam a kézi irányítást neki, én meg belefeledkeztem egy kellemes herenyalogatásba. Hát, ez után a pár órányi évődés után élvezett akkorát, hogy még percekkel később is össze-össze rándult, hosszú hullámokban csendesedett el az orgazmusa.

Miután ismét kapcsolatban került a körülötte lévő világgal még adott nekem egy levezető orgazmust, mert az ö élvezete engem legalább annyira izgat, mint őt, csak ugye a végkifejlet marad el. Illetve elmaradna, ha nem lenne ilyen figyelmes. De szerencsére emberünkre találtunk egymásban...

Szólj hozzá!

Címkék: szex sex orgazmus csaj pénisz maszturbálás punci masszázs farok pasi here gát élvezet gyönyör menstruáció ánusz szexmasszázs intimmasszázs


A bejegyzés trackback címe:

https://adameseva.blog.hu/api/trackback/id/tr1002730096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása