Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ádám és Éva

Mindig is érdekelt, hogy mi járhat a másik fejében a szexel kapcsolatban? Vajon hogyan gondolkodik, hogyan éli át a másik ugyanazt a dolgot? Mindennapi szex, fantáziák, BDSM, stb. Itt kiderül...

Utolsó kommentek

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: A sejtelmes képek sokszor nagyobb "tartalommal" bírnak, mint azok, ahol ki van pakolva minden, his... (2011.03.24. 08:16) Megfeszítve
  • barbieds (törölt): Nagyon jó kis pillanatot fog meg ez a kép. (Külön szeretem ezt a fajta harisnyát, inkább szolgálól... (2011.03.23. 21:27) Megfeszítve
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?

Címkék

2011.03.18. 21:57 Ádám vagy Éva

Mennyi múlik egy csókon?

Most, hogy Ádám elment moziba egy barátjával, gondoltam sztorizgatok itt egy kicsit. Eszembe jutott pár régi randi, néhány arc a múltból. Elég sűrűn téma az, hogy a nők hajlamosak mélyértelmű következtetéseket levonni abból, hogy miként is csókol a férfi, s többek szerint ez marhaság.

Nos, az én véleményem szerint, akarom mondani a saját tapasztalataimon alapulva azt merem kijelenteni, hogy igenis van összefüggés. Mert ha valaki játékosan csókol, sok fantáziával, néha megrágcsálva a szájszélet, finoman beleharapva a másik nyelvébe, szívva, marcangolva, szenvedélyesen, de akár gyengéden ráérősen, komótosan derítve fel a másik szájának minden zugát, akkor az a szexben is hasonlóan vállalkozó szellemű.

Viszont az, aki alig meri átdugni a másik szájába a nyelvét, undorodik a nyáltól, felületesen csókol, legszívesebben hagyná az egészet a fenébe, az nagyrészt olyan pasi, aki 3-10 perces vad csörtékben éri el a szexuális élet maximumát. S a legszebb az egészben, hogy még csak nem is nyitottak semmiféle változtatásra, kísérletezésre.

S mikor erre kicsit is rájössz, már sokkal nagyobb hangsúlyt fektetsz az első csókra. Mert kinek van szüksége egy pocsék dugásra?! Akkor inkább ne! Régi mondás, hogy a meg nem történt dugásnál csak egy rosszabb van. A rossz dugás.

S hogy ez honnan jutott eszembe?! Egy régi randiról. Már vagy fél éve nem volt pasim, s hogy hogy nem, pont ennyi ideje nem szexeltem senkivel. Kezdtem kicsit kilenni. Na jó, bevallom. Non-stop buli volt a bugyimban! Ennek örömére meglátogattam egy internetes szexpartner kereső oldalt és nekiveselkedtem a "társkeresésnek". Nem kifejezett atomfizikust kerestem, de nem is teljesen segg hülyét. Viszont a külső azért nem volt elhanyagolható szempont.

Némi kutatás után beszélgetésbe elegyedtem egy formával, aki elég szórakoztatónak tűnt első nekifutásra és a külseje is rendben volt. Emberünknek fogalma sem volt róla, mikor az első randit lezsíroztuk, hogy simán nyert ügye van. A találkozás alkalmával igyekezett levenni a lábamról, én meg jól szórakoztam azon, hogy ha tudná, hogy nyitott ajtókat dönget...

S egyszer csak elcsattant az első csók.

Ha éltél még pocsékat! A pasi nem csinált mást, mint hogy le-fel, meg jobbra-balra mozgatta a nyelvét a számban, de ezt legalább iszonyatos tempóban... Kisebb sokkot kaptam! Kértem is gyorsan még valami erőset, mert nekem feltett szándékom volt, hogy ott bizony aznap dugás lesz! Ha a fene fenét tunkol akkor is!

Az erős hatására ismét felbátorodott a koma és újra megcsókolt. Hát, nem lett jobb... Aztán még sztorizgatott arról, hogy imád otthon filmet nézni az éppen aktuális csajával, csak hát sosem tudja egy huzamban végig nézni a filmeket, mert ugye a vágy erősebb... és kajánul rám kacsintott, amolyan "ugye érted" arckifejezéssel.

Majdnem hangosan felröhögtem, vagy talán felsírtam volna kínomban?! Tudni illik, hogy én elég vizuális típus vagyok, és azon nyomban bejött a kép, hogy az ember rám veti magát, megerőszakolja a nyelvével a számat, s nagyjából 3 perc alatt végez, majd nézzük tovább a filmet. S ezt megismétli a vége főcímig vagy négyszer. S minderre kurva büszke, hogy egy nap négyszer is képes meghágni az asszonyát... Azt arról meg fogalma sincs, hogy milyen egy jó dugás.

Még két töményig bírtam, aztán mondtam neki, hogy vigyen haza, mert elfáradtam. Köszönöm, szép este volt, de mára ennyi. És persze soha többet nem találkoztunk.

Hát ennyi múlik egyetlen csókon.

 

2 komment

Címkék: mozi szex sex csók erőszak férfiak nők forma randi dugás ádám pasi fantázia koma asszony éva megerőszakol gyengéd hág marcangol


A bejegyzés trackback címe:

https://adameseva.blog.hu/api/trackback/id/tr212751485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2011.03.19. 09:38:12

Egyetértek, az első csókból rögtön tudni lehet milyen a másik fél. és bezony, ha nem csókol jól a csaj, akkor a helyzet az ágyban sem lesz jobb.

Ádám vagy Éva · http://adameseva.blog.hu/ 2011.03.20. 15:25:24

Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi arányból "dolgozom", mint Ádám vagy Te... :)
süti beállítások módosítása