Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ádám és Éva

Mindig is érdekelt, hogy mi járhat a másik fejében a szexel kapcsolatban? Vajon hogyan gondolkodik, hogyan éli át a másik ugyanazt a dolgot? Mindennapi szex, fantáziák, BDSM, stb. Itt kiderül...

Utolsó kommentek

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: A sejtelmes képek sokszor nagyobb "tartalommal" bírnak, mint azok, ahol ki van pakolva minden, his... (2011.03.24. 08:16) Megfeszítve
  • barbieds (törölt): Nagyon jó kis pillanatot fog meg ez a kép. (Külön szeretem ezt a fajta harisnyát, inkább szolgálól... (2011.03.23. 21:27) Megfeszítve
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?

Címkék

2011.03.17. 22:11 Ádám vagy Éva

Második forduló

Ádám mindent szépen elmesélt, hogy miként is boldogítottuk egymást a hosszú hétvége alatt, csak afölött a bizonyos második forduló fölött siklott el nagyvonalúan. Pedig azért az is érdemel néhány szót, s nem csak az bír komolyabb hírértékkel, hogy ő engem elpicsázott...

Ugye az eredeti történetben egy faszkorbács lett megemlítve, ami nem kicsi. Sőt. Viszont arról nem esett szó, hogy van nekünk egy kisebb korbácsunk is, ami számtalan vékony kis latex szálból áll, s ezekkel lehet akár simogatni vagy akár büntetni is a játékban résztvevő feleket.

Mivel Ádám nem szolgált rá semmiféle büntetésre (meg alapból én inkább az alárendelt oldalon szeretek lenni), meg sem fordult a fejemben, hogy fájdalmat okozzak neki. Viszont azt tudom, hogy szereti, ha a heréjét kényeztetik, intenzíven foglalkoznak vele. Így míg ő elmerült a filmnézésben, én előkerestem a kis korbácsot és finoman elkezdtem vele csapdosni a heréit. Ez szemmel is jól láthatóan tetszett neki, így felbátorodva már nem csak golyókat, de a péniszét és a gát környékét is csapdosni kezdtem vele. Aztán ha már betérdeltem a combjai közé, akkor egy kicsit meg is nyalogattam a fent említett területet. Nos, a végeredményt már olvastátok, ha mégsem, akkor elmondom most én. Az első falrengető orgazmus után jött még egy, és ez sem volt sokkal kisebb...

1 komment

Címkék: pina szex sex fasz orgazmus szerepjáték hosszúhétvége ádám faszkorbács fétis élvezet éva sub latex alárendelt domináns latexkorbács


A bejegyzés trackback címe:

https://adameseva.blog.hu/api/trackback/id/tr32748828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bdsmszerepjatek · http://bdsmszerepjatekok.wordpress.com 2011.03.24. 15:03:33

Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-)
süti beállítások módosítása