Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ádám és Éva

Mindig is érdekelt, hogy mi járhat a másik fejében a szexel kapcsolatban? Vajon hogyan gondolkodik, hogyan éli át a másik ugyanazt a dolgot? Mindennapi szex, fantáziák, BDSM, stb. Itt kiderül...

Utolsó kommentek

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: A sejtelmes képek sokszor nagyobb "tartalommal" bírnak, mint azok, ahol ki van pakolva minden, his... (2011.03.24. 08:16) Megfeszítve
  • barbieds (törölt): Nagyon jó kis pillanatot fog meg ez a kép. (Külön szeretem ezt a fajta harisnyát, inkább szolgálól... (2011.03.23. 21:27) Megfeszítve
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?

Címkék

2011.03.26. 21:40 Ádám vagy Éva

Elkapott minket a hév

Oldalt feküdtem, ellazulva. Természetesen meztelenül. A lábaim között volt a farkam úgy, hogy azok zárva voltak és golyóim is hátrafelé néztek. Éva lassan elkezdte simogatni, cirógatni őket. Türelmesen dolgozott rajtuk én pedig élveztem, ahogy átjárt a gyönyör. Egyik kezével a golyóimat, másikkal pedig a fenekemet simogatta, masszírozta.Így múltak a percek, majd lassan a hátamra fordultam és szétnyitottam a lábaimat. Bal lábam függőleges helyzetben volt, a jobb pedig vízszintesen pihent az ágy matracán. Farkam lassan meredezni kezdett, ahogy Éva meg-meg érintette. Folytatta a golyók simogatását kitérve a prosztatám külső részére is. Néha azért lopva megérintette a ánuszomat is...

Mikor már teljesen felálltam kértem, hogy rakjon rá egy kis síkosítót. Így folytatta a simogatást és a faszverést. Folyamatosan érkeztek a gyönyör hullámai, légzésem gyorsult és egyre hangosabban kezdtem nyögni is. Finoman ült rá a farkamra, szinte vigyázva, nehogy valami baja essen. Kerestük az összhangot a mozgás közben, miközben mindketten kezdtünk belemelegedni. Egyre keményebben kezdtem Évát markolászni, ami nagyon bejött neki. Folyamatosan vándorolt rajta mindkét kezem, hol a csípőjét, hol a melleit vagy a hátát karmolva vagy éppen markolászva. Puncija egyre jobban nedvesedett tagadhatatlanul jelezve, hogy élvezi a helyzetet. Folyamatosan ingereltem testének minden pontját. Hol a mellbimbóját szorítottam az ujjaim közé, néha a seggét csapkodtam, markoltam, vagy éppen csak keményen megragadtam és ellenállást nem tűrve húztam a farkamra. Teljesen elkapott a hév és ott simogattam, karmoltam, ahol csak értem, az arcát sem hagytam ki, ami meglepően nagy élvezetet jelentett számomra.

Mögé térdeltem és ebben a helyzetben is jól megdugtam. Egyik térdemen térdeltem, a másik mellette volt, mert így nagyobb terem maradt a mozgásra. Közben folytattam a markolászást és a csapkodást. Ráhajoltam, hogy elérjem a punciját, segítve neki, hogy még nagyobb gyönyört kapjon tőlem. A direkt ingerlése teljesen beindult és éreztem, hogy nem kell sokat várnom, hogy elélvezzen. Átadtam neki a puncisimogatást, hogy teljes figyelmemmel a baszásra tudjak koncentrálni. Hatalmasat élvezett! Szerencsére mindig óriási orgazmusaink vannak, de ez még azok között is hatalmasnak számított!

Több napig nem voltunk együtt, mert Éva felfázott egy kicsit, ezért kerülni kellett a szexet a punci érzékenysége miatt. Együtt vártam Évával, ami igazán kellemetlen kezdett lenni. Szerencsére most volt rá alkalmam, hogy beterítsem magamat egy nagy adag spermával. Éva elkezdte simogatni a golyóimat, miközben vertem magamnak. Hatalmas orgazmusom volt köszönhetően annak a figyelemnek, amivel a zsákomat és a prosztatámat tüntette ki, miközben a mellemet nyalogatta. Élvezésem után nem állt meg, hanem vissza-vissza tért a gátomhoz, ezzel újabb és újabb, szűnni nem akaró gyönyört okozva nekem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: férfi szex sex orgazmus erotika vágy baszás bdsm


A bejegyzés trackback címe:

https://adameseva.blog.hu/api/trackback/id/tr982774306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása