Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ádám és Éva

Mindig is érdekelt, hogy mi járhat a másik fejében a szexel kapcsolatban? Vajon hogyan gondolkodik, hogyan éli át a másik ugyanazt a dolgot? Mindennapi szex, fantáziák, BDSM, stb. Itt kiderül...

Utolsó kommentek

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: A sejtelmes képek sokszor nagyobb "tartalommal" bírnak, mint azok, ahol ki van pakolva minden, his... (2011.03.24. 08:16) Megfeszítve
  • barbieds (törölt): Nagyon jó kis pillanatot fog meg ez a kép. (Külön szeretem ezt a fajta harisnyát, inkább szolgálól... (2011.03.23. 21:27) Megfeszítve
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?

Címkék

2011.03.02. 12:07 Ádám vagy Éva

Buli utáni simogatás

Szerintem vágjunk is bele. Tegnap fárasztó napom volt. Alig vártam, hogy hazaérjek. Évának volt egy esti programja, ezért szabad volt a nap arra vonatkozó része. Én nem akartam vele menni, egyrészt nem fűznek erős szálak ahhoz az illetőhöz, akivel találkozott, másrészt pihenni akartam. Hát igen, harminc felett már "öregesen" viselkedik az ember :)

Az előző éjszakán kicsit fagyos volt a levegő a berögződött gondolkodásunk miatt, ezért kimaradt a szex. Kicsit feszengtem is a kialakult helyzet miatt, de szerencsére meg tudtuk beszélni. Szeretek vele beszélgetni. Ez az egyik dolog, amit kedvelek benne. Van több is. A másik ilyen pl. a szex. Pasi révén nekem is nagyon fontos a szex. Fontos a másik és a magam boldogsága és az együtt átélhető gyönyör. Itt nem arra kell gondolni, hogy berakom, mozgok, elmegyek, kiveszem 5 perc alatt.... Hogy idézzek Évától:

"Milyen a szexuális életünk? Hát, hét közben nincs sok időnk, ezért csak kb. egy órás meneteink vannak, azonban hétvégén megadjuk a módját..." Szombaton csupán délután öt órától reszeltünk hajnal egyig. Volt ott mámor rendesen :)

Este buliba volt hivatalos. Pesten volt az egyik ismerőse és elmentek dumálni egy kicsit. Én már délután zsibongtam a gatyámban, estére pedig ez csak erősödött. Én nem mentem vele, mert pihenni akartam egy kicsit. Kajáltunk, kicsit szívtunk, majd elindult. Tudni kell, hogy a legjobbakat szívva tudjuk összehozni. Az valami mesés....

Dilemmával küzdöttem, mert több lehetőség is volt előttem. Rendesen ment a buli a gatyámban és könnyíteni akartam magamon. Masztizzak, amíg nincs itthon vagy várjam meg, amíg hazajön? Ha hazajön, akkor lesz kedve hozzá(m)? Meg fog jönni addigra? Igen, pont abban az időszakban vagyunk a naptár szerint. Megvártam, amihez nagy önuralomra volt szükség.

Jól érezte magát a bulin és segített nekem elalvás előtt. Nem kell nagy komolyságra gondolni, csak mellém bújt, rám hajtotta a fejét és simogatta a farkam és a golyóim, miközben én masztiztam. Szeretem, amikor foglalkozik velem, és nem az a fajta nő, aki megsértődik, ha irányítják. Sőt! Isteni volt, ahogy az ujjai között járkáltak a golyóim és ahogy a prosztatámat simogatta és masszírozta kívülről. Nem kellett sokáig csinálnia, hogy hatalmasat élvezzek. Eltartott pár percig, amíg magamhoz tértem. Nem vagyok az a gyorsan és felületesen élvező pasi, nagyon sokáig tudok élvezni. Ilyenkor időre van szükségem, hogy visszajöjjek a mámorból. Tisztálkodás után merültünk álomba. Reggel összebújva, egymást simogatva ébredtünk.

Ádám.

Szólj hozzá!

Címkék: szex buli maszturbáció maszti ádám prosztata éva


A bejegyzés trackback címe:

https://adameseva.blog.hu/api/trackback/id/tr332703795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása