Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ádám és Éva

Mindig is érdekelt, hogy mi járhat a másik fejében a szexel kapcsolatban? Vajon hogyan gondolkodik, hogyan éli át a másik ugyanazt a dolgot? Mindennapi szex, fantáziák, BDSM, stb. Itt kiderül...

Utolsó kommentek

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: A sejtelmes képek sokszor nagyobb "tartalommal" bírnak, mint azok, ahol ki van pakolva minden, his... (2011.03.24. 08:16) Megfeszítve
  • barbieds (törölt): Nagyon jó kis pillanatot fog meg ez a kép. (Külön szeretem ezt a fajta harisnyát, inkább szolgálól... (2011.03.23. 21:27) Megfeszítve
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?

Címkék

2011.03.16. 15:49 Ádám vagy Éva

Hosszú hétvége

A négy napos ünnep alatt szerencsére többször is sikerült összeakadnunk. Szerencsére azon párok közé tartozunk, akiknek nincs szüksége gondolatfrissítésre, mert a pettinget teljes értékű játékként éljük meg. Gondolok itt arra, hogy a szex nálunk nem egyenlő a dugással. Sokszor csak kinyalom Évát. Vagy éppen Ő az, aki segédkezik a masztimnál, vagy éppen leszop.

Hétvégén beszélgettünk arról is, hogy milyen lenne hármasban. Azt, hogy miként is látjuk ezt a dolgot majd később kifejtem. A lényeg, hogy átfutott az agyamon, hogy rendelek neki egy nőt. Nem azért, mert nem tudnánk összehozni egy ilyen éjszakát. Nem. Annyi van a háttérben, hogy ilyenkor nincs melléduma. A lány megérkezik, azt csinálja amit kérünk tőle, majd szépen lelép. Szoktam masztizás közben fantáziálni arról, hogy Éva éppen nyal egy lányt, vagy éppen fordítva. Azt nem tudom miként viselkednénk egy ilyen szituációban. Abban egyet kellett értenünk, hogy valószínűleg hirtelen felindulásból fog megtörténni a dolog. Rákattanunk és megcsináljuk.

Tegnap másfajta vizekre is eveztünk. Konkrétan elpicsáztam Évát. Vagy egy szép faszkorbácsunk, Évát megkértem, hogy pucsítsa ki nekem a seggét, majd szépen kezelésbe vettem. Személyem nem elég tapasztalt ebben a témában, azonban ezt ellensúlyozom kíváncsiságommal. Aztán megfordítottam Évát és mindkét lábát kikötöttem a feje felett található ágykerethez. Így hanyatt feküdve, nagy terpeszben feküdt, én pedig kedvemre nyalakodtam, majd megdugtam rendesen. Amikor már eléggé fel volt izgulva, elkezdtem lassan mozgatni benne farkamat, közben pedig csiklóját izgattam. A lassú mozgás felgyorsult az izgatás tempójába, ami egy hatalmas orgazmusban teljesedett ki.

Éva orgazmusai után Ő kezdett el matatni rajtam. A testemen kezdte, majd mindenhol kezelésbe vett. Nem kell ecsetelnem, hogy mekkorát élveztem. Kicsit számítva azonban az ezt követő pihenőidőben megint csak megkörnyékezett és simogatásaival visszahozott az életbe. Kicsit tovább tartott, de még egyszer elöntötte agyamat az endorfin.

Azon ritka éjszakák egyike volt tegnap, amikor meztelenül aludtunk el. Ez egy pasinál nem annyira nagy szám, azonban Évánál igen. Imádom, amikor reggel meztelenül ébred mellettem. Az egész ágyat átjárja testének illata, meztelen testének forró érintése pedig kiveri az álmot a szememből. Nagyon szeretem ilyenkor (is) simogatni. Ennél csak az mámorítóbb, amikor fel tudom falni ilyenkor.

Szólj hozzá!

Címkék: szex sex dugás baszás bdsm korbács faszkorbács whipping


A bejegyzés trackback címe:

https://adameseva.blog.hu/api/trackback/id/tr852744499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása