Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ádám és Éva

Mindig is érdekelt, hogy mi járhat a másik fejében a szexel kapcsolatban? Vajon hogyan gondolkodik, hogyan éli át a másik ugyanazt a dolgot? Mindennapi szex, fantáziák, BDSM, stb. Itt kiderül...

Utolsó kommentek

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: A sejtelmes képek sokszor nagyobb "tartalommal" bírnak, mint azok, ahol ki van pakolva minden, his... (2011.03.24. 08:16) Megfeszítve
  • barbieds (törölt): Nagyon jó kis pillanatot fog meg ez a kép. (Külön szeretem ezt a fajta harisnyát, inkább szolgálól... (2011.03.23. 21:27) Megfeszítve
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?

Címkék

2011.03.11. 16:22 Ádám vagy Éva

Piros napok előtt

Évának nem akaródzott megjönni. Nem aggódtam az miatt, hogy nem fog megjönni neki, mert voltak azt megerősítő jelek, hogy elkövetkezik a nap. A feszültség azonban nőtt benne, csökkentve a libidóját. Hát igen, nem könnyű nőnek lenni ebből a szempontból. Pasi vagyok, ezért talán kicsit jobban szoktam kívánni a szexet, mint Éva. Nemhiába létezik az a mondás, miszerint "A férfi mindig akar, a Nő mindig tud". Szerencsére Évának tele lett a töke a felgyülemlett feszültséggel és ezt nem restellte a tudtomra hozni. El is űztük a "gonoszt" rendesen! Az aznap esti kufirc meglehetősen jól sikerült. Persze egy kis pettinggel kezdtem. Láttam egy videót, ahol egy csaj simogatta, masszírozta egy másik csaj punciját. Gondoltam Évának is tetszene a dolog, ezért felvetettem neki a lehetőséget. Pajzánul mosolygott mindkét szeme, amikor "rábólintott" a dologra.

Síkosító nélkül kezdtem, mert tudom, hogy szereti, amikor nem csúszik az ujjam a punciján. Tudjátok, amikor nedves, de picit ragaszkodik egymáshoz a két bőrfelület, megannyi idegvégződést ingerelve. Szépen lassan simogattam a kisajkakat, közben kitértem a nagyajkakra is. Ügyeltem arra, hogy a csiklót kerüljem, mert így növelni tudtam az élvezetét. Miközben gyurmáztam az ajkait, lassan bedugtam az ujjaimat a hüvelyébe és simogatni kezdtem a szűzhártya környékét. Itt a legérzékenyebb neki. Alaposan végigjártam minden zugot, néha mélyebbre is nyúltam, hogy a G pontját is érintsem.

A megfelelő izgalmi foknál következett a síkosító. Van egy kedvencünk, mely kellemesen mentolos és vérbőséget okoz. Azzal estem neki, folytatva a simogatást az előbb említett módon. Éva nagyon szerencsés, mert sokszor zsinórban tud négyet vagy ötöt is élvezni. Többfajta módszerrel szoktam nyalni, ujjazni. Most a G pontja is nagy szerepet kapott. Hatalmasat élvezett! Ezt a részét nem kell részleteznem gondolom. Utána felcseréltük a szerepeket és Ő kezdett el engem simogatni. Ez még az előző bejegyzésem előtt történt. Eléggé a prosztatámra és a gát környékemre figyelt. Közben el kezdtem verni magamnak és lassan átadtam magam az élménynek. Lassan fokozódott a vágy Éva pedig kitartóan, éppen megfelelő erősséggel masszírozott, simogatott engem. Egyik kezével a heréimmel játszott a másikkal pedig a prosztatámat simogatta kívülről. Hatalmas hullámban borította be elmémet az orgazmus! Életemben nem élveztem szerintem ekkorát! Legalább három percig vergődtem a gyönyörtől. Éva vissza-vissza tért nem kímélve engem. Ennek az lett a következménye, hogy folyamatosan tört rám a kéj és szerintem többször is elmentem fürge ujjainak köszönhetően. Alig vártam, hogy újra egymást kényeztethessük...

Ádám

Szólj hozzá!

Címkék: pina szex sex orgazmus párkapcsolat punci masszázs farok here prosztata g pont gát petting


A bejegyzés trackback címe:

https://adameseva.blog.hu/api/trackback/id/tr842731121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása