Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ádám és Éva

Mindig is érdekelt, hogy mi járhat a másik fejében a szexel kapcsolatban? Vajon hogyan gondolkodik, hogyan éli át a másik ugyanazt a dolgot? Mindennapi szex, fantáziák, BDSM, stb. Itt kiderül...

Utolsó kommentek

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: A sejtelmes képek sokszor nagyobb "tartalommal" bírnak, mint azok, ahol ki van pakolva minden, his... (2011.03.24. 08:16) Megfeszítve
  • barbieds (törölt): Nagyon jó kis pillanatot fog meg ez a kép. (Külön szeretem ezt a fajta harisnyát, inkább szolgálól... (2011.03.23. 21:27) Megfeszítve
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Lace: @Ádám vagy Éva: Hmm... igen. :) (2011.05.08. 19:55) Megfeszítve
  • bdsmszerepjatek: Kiváncsian várom a folytatást.. és azt, ahogy bontogatjátok szárnyaitokat a BDSM terén :-) (2011.03.24. 15:03) Második forduló
  • Ádám vagy Éva: Hát, úgy néz ki a nőkkel szerencsém volt, mind jól csókolt. Bár tényszerűen kisebb mintavételi ará... (2011.03.20. 15:25) Mennyi múlik egy csókon?

Címkék

2011.03.11. 16:49 Ádám vagy Éva

Szabad este

Érzem a tavaszt. Kisütött a nap is és persze megnőtt a vágyam is. Megannyi mondás létezik a tavasz köszöntésére és a szexel kapcsolatos összefüggésekre. Ezzel nem is untatnék senkit. Mindenesetre tegnap este elzárkóztunk a külvilág elől. Napközben majdnem sikerült egy gyors légyottra összefutnunk, de ennek nem most volt itt az ideje. Este hazaérkezés után magunkra zártuk az ajtót és felkészültünk egymás testére.

Éva kezdte. Mármint az élvezést. Simogatással kezdtem, folytatva az előző alkalommal megtapasztaltakat és kiegészítve más trükkökkel is. Síkosító nélkül kezdtem a simogatását. Lassan a kisajkakon, majd az egész punciját átmasszíroztam. A kisajkait erősebben is megnyomkodtam, mert tudom, hogy szereti a vadabb, fájdalmasabb élményeket is. Gyorsan érkezett az első élvezése, amit vagy öt másik is követett. Nem szoktam számolni, ezért ne várjatok pontos számot, meg ugye nem a számok a fontosak. Pár élvezés után áttértünk a dugásra is. A lassú érzéki szeretkezéstől kezdve megjártuk a kemény baszás intenzitását is. Szeretem ha közben masztizik. Szeretem nézni is maszti közben. Ilyenkor lassan, alig mozgatva farkam megállok a puncija elején. Húzom egy kicsit, mert tudom, hogy szereti. Amikor már eléggé fel van izgulva, akkor tempót váltok és elkezdem erősen dugni. A helyzet válogatja. Látom rajta, hogy mire van szüksége. Volt még benne egy-két élvezés, ezért megint kényeztetni kezdtem bibéjét. Nyalás közben G pontját izgattam, vagy éppen a fenekét, mert azt is szereti. 

Pár óra alatt azonban elfáradok, hiába a sok sport :) Sokszori élvezése után rám került a sor. Hátamra feküdtem és elkezdte simogatni a golyóimat. Lassan, néha a körmével karcolva őket. Aztán elkezdett szopni. Csak szopott és szopott megállás nélkül. Alig bírtam magammal! Végül elkezdte nyalogatni a golyóimat és a gátamat nem kegyelmezve. Iszonyatosat élveztem, Ő pedig finoman de folytatta a nyalakodást újabb és újabb gyönyört okozva nekem. Percekkel később is összerándultam az élvezettől. Nem mentem el többet, de minden izmomat igénybe vette az élvezésem. 

A hosszú hétvégén remélem megint egymásba fogunk csavarodni párszor. Alig várom. Imádom vele a szexet! (is)Valami vadat is be fogok iktatni a programba, mondjuk elfenekelem, kikötözöm, megszopatom és a szájába megyek. Valami kis huncutságot...

Szólj hozzá!

Címkék: pina szex sex orgazmus szopás párkapcsolat punci masszázs nyalás here g pont élvezés


A bejegyzés trackback címe:

https://adameseva.blog.hu/api/trackback/id/tr262731199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása